28.04.2015
Jan Král

Spotřebitelům pomáhá v Liberci nová poradna

Nevíte si rady s délkou záruční doby, reklamací, podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Pomoci vám může nová poradna pro spotřebitele, kterou v polovině dubna v Liberci otevřelo Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska.

Služba bude lidem z Liberce a okolí k dispozici v prostorách Centra pro zdravotně postižené Libereckého kraje, o.p.s. v ulici Zahradní 415/10 každou třetí středu v měsíci od 13.00 do 17.00 hodin.

Informace na tel. čísle: 596 111 252
e-mail: poradna@sos-msk.cz
web: www.sos-msk.cz

V případě potřeby poradenství mimo poradní dny mohou spotřebitelé volat v době od 9.00 do 17.00 hodin na telefonní číslo 608 722 582.

Otevřením výjezdní poradny sdružení reaguje na zvýšený zájem spotřebitelů o tyto služby v Libereckém kraji. Poradna bude pomáhat spotřebitelům získávat znalosti o spotřebitelských právech a umožní jim konzultovat spotřebitelské problémy. 

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

 

Nastavení cookies