Před návštěvou magistrátu je nutné se předem telefonicky objednat
Úřední doba je pouze pro předem objednané klienty.
Pondělí | 8.00 – 10.30 a 14.30 – 17.00 hodin |
Úterý | uzavřeno |
Středa | 8.00 – 10.30 a 14.30 – 17.00 hodin |
Čtvrtek | uzavřeno |
Pátek | uzavřeno |
Sobota | uzavřeno |
Před návštěvou úřadu je nutné se předem telefonicky objednat na níže uvedených kontaktech.
UPOZORNĚNÍ - od 12.00 do 13.00 probíhá výměna zaměstnanců a desinfekce prostor, je tedy pravděpodobné, že telefony v tuto dobu nebudou vyřízeny.
Odbor cestovního ruchu, kultury a sportu 485 243 138
Městské informační centrum 485 243 588
Odbor dopravy 485 243 836
Registr vozidel 485 243 841
Řidičské průkazy 485 243 819
Odbor ekologie a veřejného prostoru 485 243 452
Odbor ekonomiky 485 243 236
Pokladny 485 243 774
Poplatky psi, popelnice 485 243 226
Kancelář architektury města 485 243 544
Odbor kancelář primátora 485 243 145
Odbor kontroly a interního auditu 485 243 204
Odbor majetkové správy 485 243 292
Odbor právní a veřejných zakázek 485 243 215
Odbor školství a sociálních věcí 485 243 384
Byty 485 244 981
Odbor stavební úřad 485 243 616
Odbor sociální péče 485 244 935
Kurátoři 485 244 936
Sociálně-právní ochrana dětí 485 244 810
Sociální činnosti 485 244 930
Odbor správní a živnostenský 485 244 841
Cestovní doklady, občan. průkazy, evid. obyvatel 485 243 713, 485 243 716
Czechpoint 485 243 741
Matrika 485 243 724
Přestupky 485 244 971
Živnostenský úřad 485 244 845
Odbor správy veřejného majetku 485 243 757
Odbor strategického rozvoje a dotací 485 243 192
Odbor územního plánování 485 243 540
Odbor vnitřních věcí 485 243 111
Odbor životního prostředí 485 244 899
Tajemník MML 485 243 172
Ústředna MML 485 243 111
Vzhledem k aktuální situaci zvažte prosím naléhavost vyřízení vašeho požadavku.
Pro obecné dotazy využijte email info@magistrat.liberec.cz
Elektronická podatelna úřadu posta@magistrat.liberec.cz
Magistrát upřednostňuje písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem.
- Veškerá podání Magistrátu města Liberec lze činit dálkově, prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, datové schránky nebo elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.
- Písemnosti, u nichž není vyžadováno potvrzení o převzetí, je možné podávat v provizorní podatelně ve vchodu do historické budovy radnice, kde je umístěna schránka, do které mohou žadatelé vhodit dokument. Pokud někdo potřebuje potvrzení, musí dokument doručit buď prostřednictvím elektronické podatelny, datové schránky nebo skrze poskytovatele poštovních služeb.
- Telefonický a e-mailový kontakt s Magistrátem města Liberec zůstává zachován (veškeré kontakty jsou uvedeny výše nebo na stránce Kontakty).
- Online rezervační systém je z důvodu nouzového stavu dočasně uzavřený.