Město Liberec bude mít nové logo a jednotný vizuální styl

V současnosti město využívá pro propagaci historický znak nebo modré logo v podobě spojené radnice s Ještědem. Jednotný vizuální styl však město dlouhodobě postrádá.

„Grafický manuál, tedy vlastně návod, jak se má instituce představovat navenek jako potenciální turistický magnet, je jedním ze základních nástrojů marketingu a rozvoje cestovního ruchu. Takový dokument mělo mít město Liberec již před deseti, patnácti lety. Zároveň jsme vsadili na dodání úplně nového loga, které by mj. mělo vystihnout vizi, jíž si město dalo loni do vínku ve své strategii rozvoje,“ vysvětlil náměstek primátora pro školství, kulturu, sociální věci a cestovní ruch Ivan Langr.

Jednotný grafický styl má tak posloužit k jasné identifikaci a jednotné prezentaci města, a tím i ke zvýšení prestiže a zlepšení vnímání Liberce. Odrazí se do vzhledu informačních materiálů, turistického webu, navigačního systému, interiéru informačního centra i prezentace města na veletrzích a akcích pro veřejnost. Cílem je originální, přehledná, zajímavá a zapamatovatelná grafika s důrazem na představení Liberce jako moderního, živého města s ojedinělou volnočasovou nabídkou.

Nezbytnou součástí grafického manuálu bude nové logo (logotyp) města, které bude prezentovat Liberec univerzálně ve vztahu ke všem cílovým skupinám. Podoba nové grafiky má podtrhnout význam města Liberec jakožto destinace cestovního ruchu vyhledávané turisty, a zároveň má Liberečanům umožnit lépe se s městem identifikovat.

 

Nastavení cookies